https://autoplovykla.lt/plovyklos/vilnius/

Pavasarį JAV automobilių rinka pastebėjo bendrą pardavimų augimą šešiais procentais kovo mėnesį, išsivaduodama iš lėtai prasidėjusio 2014 metų starto. Palyginti su 2013 metais, sezoniniais nukrypimais pakoreguota pardavimo norma išaugo nuo 15,3 milijonų vienetų 2013 metais iki 16,4 milijonų vienetų, tai yra geriausias rodiklis nuo 2013 m. lapkričio ir vienas iš geriausių per pastaruosius septynerius metus.

Britų automobilių gamintojo Bentley pardavimai rodė teigiamą augimą, padidėdami nuo 206 vienetų praėjusių metų kovą iki 280 šiemet, pažymėdami 36 procentų augimą. Nors apimtis nedidelė, palyginti su kitais automobilių gamintojais, Bentley bendras augimas šiais metais siekė 13 procentų daugiau transporto priemonių (650 palyginti su 574) per pirmuosius tris metų mėnesius.

Nepaisant to, kad naujojo „Jeep Cherokee” dizainas buvo prieštaringai vertinamas, modelis padėjo Amerikos automobilių gamintojui pasiekti reikšmingą augimą palyginti su praėjusių metų kovu.

Galbūt didžiausias nugalėtojas iš šio sąrašo yra Mitsubishi, su Japonijos automobilių gamintoju patyrusi monumentalią 70 procentų augimą, palyginti su 2013 m. kovu. Praėjusiais metais prekės ženklas per kovą pardavė tik 5,286 transporto priemones, bet šiemet matė, kaip 8,996 transporto priemonės paliko prekybos salonus JAV. Per metus pardavimai padidėjo 24 procentais, tai yra žadantis ženklas gamintojui, kuris pastaraisiais metais kovojo su Amerikos rinka.

Maserati – didžiausią pelną kovo mėnesį pasiekęs Italijos prabangos automobilių gamintojas, pardavęs 963 transporto priemones, palyginti su 218 pernai kovo mėnesį. Prekės ženklas ir toliau tvirtina savo pozicijas JAV rinkoje, remdamasis savo naujais modeliais, įskaitant daugiau prieinamą Ghibli sedaną.

Kalbant apie autoplovimo paslaugas Vilniuje, „Autoplovykla.lt” siūlo platų pasirinkimą. Daugiau informacijos apie paslaugas galite rasti apsilankę čia.

Scion tapo stagnuojančiu prekės ženklu per pastaruosius metus, tik su FR-S kaip pagrindiniu nauju pasiūlymu. Nors ir tada sportinio automobilio pardavimai buvo stebėtinai lėti, prisidėję prie prekės ženklo sumažėjimo aštuoniais procentais, palyginti su praėjusių metų kovu. Scion bendras pardavimas sumažėjo 12 proc. nuo 16,377 vienetų iki 14,457 vienetų.

https://auto-rent.lt
https://autorentvilnius.lt