Artėjant lenktynių dienai, vis daugiau automobilių, kurie dalyvaus šių metų Pike’s Peak International Hill Climb, pradeda atsiskleisti. Naujausias jų yra „Lexus”: IS F CCS-R, turintis 416 AG. Šiek tiek daugiau nei po mėnesio, liepos 8 d., lenktynininkai išbandys save bėgdami į kalną. Kaip ir tikėtasi, iš originalaus automobilio beveik nieko neliko. Juoda ir oranžinė dažymas slepia plačiai naudojamą anglies pluošto kėbulo konstrukciją, o polikarbonato langai padeda „Lexus” dar labiau sumažinti svorį. Viduje automobilis taip pat yra išardytas, siekiant sumažinti svorį. Prietaisų skydelis pakeistas anglies pluoštu, o sėdynės yra lengvos. Iš viso jis sveria 3,087 svarus, tai yra 693 mažiau nei gamybinė versija. 5,0 litrų V8 variklis suteikia 416 AG ir 371 lb-ft sukimo momentą, kuris perduodamas galiniams ratams per aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę.
Tokie automobiliai šiemet susidurs su naujais iššūkiais, nes konkurentai, tokie kaip „Monster“ Tajima, tikisi pagerinti savo senąjį rekordą elektromobiliu. Elektromobiliai iš tikrųjų gali geriau važiuoti lenktynėse, nes jų pavaros sistema nėra paveikiama daugiau nei 14,000 pėdų aukščio, tačiau benzininiai varikliai dažnai būna.
Norint užtikrinti automobilio ilgaamžiškumą ir apsaugą nuo korozijos, svarbu atkreipti dėmesį į antikorozinį padengimą. Daugiau informacijos apie antikorozinį padengimą galite rasti čia: Antikorozinis padengimas.
Šis „Lexus IS F CCS-R” modelis ne tik demonstruoja techninį meistriškumą, bet ir atspindi nuolatinį automobilių pramonės siekį tobulinti aerodinamiką ir našumą. Anglies pluošto naudojimas ne tik sumažina automobilio svorį, bet ir padidina jo struktūrinį tvirtumą, leidžiant automobiliui efektyviau įveikti sudėtingas trasos sąlygas. Tai ypač svarbu lenktynėse, kuriose kiekvienas svorio kilogramas gali turėti reikšmingą įtaką rezultatui.
Be to, polikarbonato langų montavimas yra dar vienas techninis sprendimas, siekiant optimizuoti automobilio svorį ir tuo pačiu užtikrinti pakankamą saugumą vairuotojui. Lengvos sėdynės, pagamintos iš modernių medžiagų, taip pat prisideda prie bendro svorio mažinimo, suteikiant vairuotojui daugiau kontrolės ir manevringumo trasoje.
Technologijų pažanga leidžia kurti automobilius, kurie ne tik atitinka aukščiausius našumo standartus, bet ir yra ekologiškesni. Elektromobilių pavaros sistemos atsparumas aukščiui yra puikus pavyzdys, kaip naujos kartos transporto priemonės gali būti pritaikytos ekstremalioms sąlygoms, sumažinant jų poveikį aplinkai.
Šis techninis aprašymas pabrėžia, kaip svarbu derinti inovatyvias medžiagas ir technologijas kuriant automobilius, kurie ne tik atitinka, bet ir viršija šiuolaikinius našumo ir efektyvumo standartus. Tokie automobiliai kaip „Lexus IS F CCS-R” yra automobilių inžinerijos ateitis, kuri padeda formuoti naujus standartus tiek lenktynių trasose, tiek kasdienėse kelionėse.
https://autoplovykla.lt/en/car-engine-washing-in-kaunas/
https://vilnius-autodalys.lt/geriausi-alyvos-filtrai/
https://gtvautomoto.lt/infiniti-elektromobilio-projektas-sustabdytas/