Techninis aprašymas apie Toyota atšaukimus
Įdomu, kaip pasaulinės automobilių pramonės milžinės Toyota atšaukimai paveikė vairuotojus ir kokie techniniai aspektai slypi už šių sprendimų? Neseniai vykusiame Transporto sekretoriaus Ray LaHood pasisakyme, pateiktame Atstovų rūmų asignavimų pakomitečio posėdyje, buvo aiškiai nurodyta, kad Toyota modelių savininkai turėtų nedelsiant nustoti vairuoti savo transporto priemones. Kodėl? Pranešama, kad Toyota rado sprendimą šiai problemai ir savininkai turėtų kreiptis į artimiausią Toyota atstovybę.
Šiuo metu Toyota susiduria su dviem dideliais atšaukimais. Pirmasis susijęs su grindų kilimėlių problemomis, kurios gali įstrigti ir kelti pavojų vairuotojams, ir tai liečia 5,5 milijono transporto priemonių. Antrasis atšaukimas susijęs su dujų pedalo mechanizmo gedimu, kuris paveikė 2,3 milijono automobilių. LaHood ragina savininkus susisiekti su atstovybėmis ir elgtis atsargiai, kol bus atlikti reikalingi remontai.
Įdomu tai, kad Toyota neseniai paskelbė apie sprendimą, kuris apima 2,3 milijono atšauktų modelių, tarp kurių yra 2009-2010 metų RAV4, 2009-2010 metų Corolla, 2009-2010 metų Matrix, 2005-2010 metų Avalon, 2007-2010 metų Camry, 2010 metų Highlander, 2007-2010 metų Tundra ir 2008-2010 metų Sequoia. Automobilių gamintoja teigia, kad atšaukimas yra susijęs su mechaniniu gedimu, ir pabrėžia, kad nėra įrodymų, jog elektroninė droselio valdymo sistema galėtų būti kaltininkė dėl nepageidaujamo pagreitėjimo.
Toyota teigia, kad jų transporto priemonės yra kruopščiai išbandytos elektromagnetinės spinduliuotės atžvilgiu. Jie turi savo bandymų laboratoriją Japonijoje ir planuoja statyti naują Ann Arbore, JAV. Bandymuose tikrinama mikrobangų spinduliuotė ir kitos magnetinės bangos, tačiau iki šiol nepavyko sukelti sistemos gedimų. Sistemoje įrengta daug redundancijų ir saugiklių, kurie užtikrina, kad jei akseleratoriaus pedalas ir variklio droselis nesutampa, droselis grįžta į tuščiosios eigos padėtį.
JAV Transporto ministerija taip pat tiria Toyota ir Lexus transporto priemonių elektroninių droselių ir nepageidaujamo pagreitėjimo problemas, tačiau iki šiol nerado jokių gedimų. Ministerija dabar svarsto galimybę, kad nepageidaujamas pagreitėjimas gali būti susijęs su elektronika, o ne mechaniniu pedalo gedimu.
Norėdami sužinoti daugiau apie Toyota atšaukimus, galite apsilankyti automobilių gamintojo naujoje atšaukimų svetainėje: Toyota atšaukimai. Taip pat, jei esate Kaune ir domitės automobilio variklio plovimu, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/ru/avtomoyki/didzioji-riese/
https://superkamautomobilius.lt/nsx-snipinejimo-testavimas-dabar-su-100-procentu-maziau-gaisru/
https://mazasiskeliautojas.lt/uzimkite-vaikus-kelioniu-automobiliu-metu-su-road-trip-bingo-programele/