Techninė Apžvalga: 2012 Ford F-250 Lariat
Ar kada nors susimąstėte, kaip galingas gali būti sunkiasvoris sunkvežimis? Ford 2012 F-250 Lariat modelis siūlo įspūdingą galios ir funkcionalumo derinį, kuris privers jus susimąstyti apie jo inžinerinį meistriškumą.
Šis sunkiasvoris sunkvežimis standartiškai komplektuojamas su 6,2 litro V8 benzininio variklio, kuris generuoja 316 AG ir 396 lb-ft sukimo momentą. Tačiau, jei norite dar daugiau galios, už papildomą 7,960 JAV dolerių kainą galite pasirinkti 6,7 litro Powerstroke dyzelinį variklį, kuris pasiekia 400 AG ir 800 lb-ft sukimo momentą. Tai suteikia Ford Heavy Duty vilkimo pajėgumą iki 17,500 svarų su įprastu buferio kablys ir net iki 24,500 svarų su penktosios ašies kablys.
Pagrindinė F-250 kaina prasideda nuo 29,830 JAV dolerių, tačiau jei pridėsite prabangius interjero elementus ir didelį dyzelinį variklį, kaina gali išaugti iki daugiau nei 60,000 JAV dolerių. Bet ar tikrai verta? Štai keletas mūsų pagrindinių pastebėjimų apie Ford F-250 Lariat.
Vienas iš svarbiausių privalumų yra priekabos stabdžių valdiklis, kuris gali būti įrengtas tiesiai iš gamyklos. Tai įspūdingas saugumo įrankis, kuris gali reaguoti į avarinio stabdymo situacijas arba priekabos švytavimus. Pavyzdžiui, važiuojant greitkeliu 60 mylių per valandą greičiu su 14,000 svarų priekaba, staiga turėjau pasukti vairą, kad išvengčiau į mano juostą įvažiavusio miegančio vairuotojo. Priekaba pradėjo švytuoti, tačiau per kelias sekundes stabdžių valdiklis aptiko švytavimą ir sugriebė priekabos stabdžius, kad ją sugrąžintų į liniją.
Tačiau ne viskas yra tobula. Priekabos stabdžių ir šviesų jungtys yra įrengtos po galiniu buferiu, labai pažeidžiamoje vietoje. Daugelis kitų prekių ženklų integruoja šiuos prijungimus į buferį, ir tai atrodo kaip paprastas dalykas, kurį Ford galėtų padaryti, kad apsaugotų savo klientus nuo purvinų, šlapių arba nutrauktų jungčių. Be to, būtų malonu, jei nereikėtų taip žemai lenktis.
Veidrodžiai F-250 yra elektriniai, todėl jie gali slysti į vidų ir išorę priklausomai nuo jūsų vilkimo poreikių, naudojant salone esantį jungiklį. Nors ši funkcija veikia gerai, ji atrodo per daug sudėtinga. Kiti gamintojai naudoja paprastą, rankinę veidrodžių valdymo sistemą, kuri nėra tokia linkusi sugesti ir kainuoti brangiai taisyti.
Nors F-250 interjeras yra prabangus, jis taip pat yra praktiškas. Stori guminiai grindų kilimėliai yra lengvai valomi, o prietaisų skydelio, durų ir centrinės konsolės saugojimo sritys yra pakankamai didelės, kad tilptų nešiojamasis kompiuteris, mobilusis telefonas ir įrankiai. Šildomos ir vėsinamos odinės sėdynės yra minkštos ir patogios ilgoms kelionėms. Kartu su jutikliniu ekranu ir tikrais mygtukais, kurie yra patogūs naudoti su pirštinėmis, F-250 interjeras leidžia pamiršti, kad esate sunkvežimyje.
Ar ieškote sunkiasvorio sunkvežimio? Jei taip, būtinai apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/ru/polirovka-avtomobilya-vilnius/
https://autosanderis.lt/lexus-lc600h-pakeis-sc430-su-hibridine-pavara-ir-visais-varanciaisiais-ratais/
https://autobag.lt/2025/09/01/honda-insighthybrid-apzvalga-automobiliu-apzvalgos/