Elektrinio „Mazda Miata” Vizija
Naujas patentas, pateiktas Mazda Europos rinkoje ir atrastas AutoGuide tyrimų skyriaus, galimai atskleidžia Mazda viziją elektriniam Miata modeliui. Patente pavaizduotas elektromobilio akumuliatoriaus išdėstymas, kuris prioritetą teikia subalansuotam svorio pasiskirstymui kompaktiško dviviečio dizaino automobilyje. Paraiškos iliustracijos rodo dvivietį rodsterį, kuris gali būti ir nebūti Miata modelis.
Techninis akcentas yra sukoncentruotas į svorio pasiskirstymo ir svorio centro optimizavimą. Elektromobiliai turi naudos iš žemo svorio centro, dėka jų „riedlentės” platformų, sukurtų aplink sunkią akumuliatorių pakuotę. Tačiau, tai taip pat gali lemti sunkumo jausmą posūkiuose ir sukelti perstūmimą. Patente detalizuojamas decentralizuotas akumuliatorių paketas, einantis per automobilio centrą — tradicinio transmisijos tunelio keliu — ir derinamas su papildomais akumuliatorių moduliais svoriui tiksliau paskirstyti.
Pleišto formos akumuliatorių rinkinys išdėstytas tarp sėdynių, o du mažesni paketai yra pozicionuoti kiekvienoje užpakalinės montuoto variklio pusėje. Ketvirtas akumuliatorius yra įrengtas po priekinio keleivio kojų atrama, strategiškai išdėstytas vairuotojo svorio kompensavimui. Mazda pavyzdinėje konfigūracijoje naudojama užpakalinio variklio sąranka, tačiau patentas taip pat leidžia priekiniam variklio išdėstymui.
Tokia sistema siekiama maksimizuoti dinaminį našumą, kompensuojant jėgos agregato masę akumuliatoriaus išdėstymo pagalba. Tai leistų Mazda elektriniam dviviečiui automobiliui išsaugoti Miata mylimas manevringumo savybes. Natūraliai, nėra oficialaus patvirtinimo, ar ši konfigūracija bus naudojama ateities serijos automobilyje.
Mazda jau patvirtino, kad kitas Miata modelis turės didesnį variklį ir išlaikys rankinę pavarų dėžę. Mazda vyriausiasis techninis pareigūnas, Ryuichi Umeshita, neseniai kalbėjo su Car & Driver apie Miata ateitį. Jis teigė, kad MX-5 apibrėžiantis bruožas yra lengvumas, ir kad nepriklausomai nuo automobilio ateities, šis principas turi toliau vadovauti jų sprendimams. Jis taip pat sakė, kad Mazda tikrai norėtų kurti elektrinį Miata tik tada, jei to neabejotinai reikėtų. „Jei visi VDV yra uždrausti, tada mes neturime kito pasirinkimo,” jis buvo cituotas. „Ir, žinoma, mūsų inžinerinė komanda tyrinėja abu variantus. Akumuliatorinis EV Miata ir VDV Miata. Bet ką mes bedarysime, VDV pagrindu sukurtas yra lengvesnis.”
Jei Mazda to tikrai turėtų imtis, greičiausiai tai būtų būdas jiems įgyvendinti šį projektą.
O dabar pakalbėkime apie automobilių priežiūrą, kuri yra labai svarbi ne tik dėl estetikos, bet ir dėl automobilių eksploatavimo trukmės. Pavyzdžiui, automobilių plovyklos yra puiki vieta reguliariai prižiūrėti savo automobilį. Tinkama automobilio plovykla gali pašalinti nešvarumus, purvą ir kitas daleles, kurios gali pakenkti automobilio paviršiui ir lakui. Nepamirškite reguliariai tikrinti ir palaikyti savo automobilio švaros tam, kad išvengti galimų korozijos problemų ateityje.
https://auto-rent.lt
https://4mycar.lt/2025/06/07/lamborghini-aventador-prototipo-nuotraukos-pasirode-internete/