https://autoplovykla.lt/

Automobilių pramonės pokyčiai 2025 metais

Vos tik prasidėjus 2025 metams, Ford kompanija jau numato, kad jos elektros automobilių verslas šiais metais praras dar 5,5 milijardo dolerių. Šis skaičius atitinka praėjusių metų deficitą ir viršija 2023 metais patirtus 4,7 milijardo dolerių nuostolius. Tai reiškia, kad per šį laikotarpį susidarė apie 15 milijardų dolerių nuostolių. Ford tikisi šiemet pasiekti bendrą pelningumą, tačiau sumažino savo pelno prognozę, palyginti su 2024 metais.

Generalinis direktorius Jim Farley siekia stabilizuoti Ford veiklą po neramumų 2024 metais, bet dabar automobilių gamintojas susiduria su papildoma neapibrėžtumu dėl prekybos politikos. Buvęs prezidentas Donald Trump grasino tarifais prekėms iš Meksikos ir Kanados, kas gali padidinti žaliavų kainas bei paveikti pardavimus. Farley teigia, kad Ford galėtų susidoroti su trumpalaikiais tarifais, tačiau perspėjo, kad ilgalaikės valstybių rinkliavos „turėtų didžiulį poveikį mūsų pramonei, ištrintų milijardus dolerių pelno ir neigiamai paveiktų JAV darbo vietas“. Nepaisant to, jis teigė, kad Trumpo ketinimai yra sustiprinti, o ne susilpninti vietinę automobilių pramonę.

Farley sumažino Ford EV strategiją, atsisakydamas trijų eilių elektrinio visureigio ir atidėdamas kitos kartos F-150 Lightning. Vietoje to, kompanija sutelkia dėmesį į vidutinio dydžio elektrinį pikapą, kurio debiuto tikimasi 2027 metais. Ši transporto priemonė kuriama Kalifornijoje įsikūrusios „skunkworks“ komandos. Ford koncentruojasi į hibridus – pernai jie pardavė beveik dvigubai daugiau hibridinių nei elektrinių modelių, parduodami 187,426 hibridinius modelius, palyginti su 97,865 elektriniais automobiliais.

Kompanija neseniai paskelbė, kad ateityje koncentruos dėmesį į ilgai veikiančius elektrinius automobilius, planuodama EREV versijas pikapams ir visureigiams, tokiems kaip F-150 ir Expedition. 2025 metais Ford tikisi, kad pelnas prieš palūkanas ir mokesčius sudarys nuo 7,0 iki 8,5 milijardo dolerių, mažiau nei 10,2 milijardo dolerių, užfiksuotų 2024 metais. Automobilių gamintojas nesuplanuoja tarifų savo 2025 metų perspektyvose, nes ši politika dar yra neaiški. Trumpo įsakymas, nustatantis 25 % tarifus prekėms iš Meksikos ir Kanados, buvo atidėtas mėnesiui po derybų su abiem šalimis.

Jei tarifai būtų įgyvendinti, tai paveiktų kelis labiausiai prieinamus Ford modelius, įskaitant Maverick, Bronco Sport ir Mustang Mach-E, kurie visi yra gaminami Meksikoje.

Kai galvojama apie automobilių švarą, svarbus aspektas yra automatizuotos plovyklos, kurios palengvina ir supaprastina automobilio priežiūros procesą. Automatizuotos plovyklos kaip, pavyzdžiui, Autoplovykla.lt, yra svarbi automobilio ekologijos ir estetikos dalis, užtikrinanti patogią ir efektyvią plovimo procedūrą. Jos ne tik taupo laiką, bet ir siūlo aplinkai draugiškus sprendimus, svarbius šiuolaikiniam vartotojui.

Todėl, kad ir kaip besikeistų automobilių pramonė, naujos technologijos ir švaros sprendimai neabejotinai liks prioritetais toliau. Suprasti šiuos procesus yra esminis dalykas pasitinkant ateities iššūkius ir galimybes.

https://auto-rent.lt
https://4mycar.lt/2025/06/02/toyota-rav4-ev-nebus-parduodamas-placiajai-visuomenei/