Naujasis 2020 metų Ford Shelby GT500: Galingiausias Amerikos Mustang
Ford pristatė visiškai naują 2020 metų Shelby GT500 modelį – šiuolaikinį raumenų automobilį. Su daugiau nei 700 arklio galių, šis behemotas bus greičiausias, galingiausias, geriausiai valdomas ir greičiausiai pavaras keičiantis Mustang, kada nors pastatytas Amerikos sportinio kupe klasėje. Šis automobilis taip pat turi didžiausius priekiniai stabdžiai, kada nors montuoti ant amerikietiško sportinio kupe.
Kaip dėl greičio? GT500 turėtų pasiekti 60 mylių per valandą greitį vidutinio trijų sekundžių diapazone, anihiliuojant ketvirčio mylią greičiau nei per 11 sekundžių. Ši jėga gaunama iš viso aliuminio, rankomis surinkto 5.2 litro V8 variklio, kuris yra sustiprintas Eaton 2.65 litro šaknų tipo kompresoriumi. Sukurtas atlaikyti ilgesnį trasos naudojimą, jis, be jokios abejonės, yra suklotas su kaltiniais sujungiais, patobulinta tepimo sistema ir daug didesne aušinimo galia nei tai, kas yra jau neįtikėtinai greitame Shelby GT350.
Toliau stengiantis kontroliuoti variklio temperatūrą, yra didžiulė variklio dangčio ventiliacija, kurios dydis siekia 31 colį pagal 28 colius (78.75 cm pagal 71.12 cm). Po šiuo atidarymu yra nuimama aliuminio lietaus dėklas. Gatvėje savininkai gali palikti šį elementą vietoje, kad būtų išvengta variklio užteršimo, tačiau geriausia jį pašalinti trasoje, siekiant išvengti nepageidaujamos šilumos ir sumažinti priekinio galo pakilimą važiuojant dideliu greičiu.
Struktūrinė alyvos vonelė suteikia šio variklio tvirtumą ir padeda sumažinti NVH (triukšmą, vibraciją ir atšiaurumą). Aktyvios atvartos viduje užtikrina, kad įsiurbimo vamzdis niekada neišdžiūtų net per aukščiausius G posūkius. Šis variklis yra prijungtas tik prie Tremec septynių pavarų automatinės dviejų sankabų transmisijos. Geros naujienos yra tai, kad jis gali keisti pavaras per mažiau nei 100 milisekundžių, bloga naujiena yra ta, kad nėra siūlomo mechaninės transmisijos.
Užtikrinti, kad šis naujausias Shelby greičio mašina neprarastų kontrolės, padeda didžiuliai Brembo stabdžiai. Abiem automobilio galams šešių stūmoklių suportai spaudžia unikalias dviejų dalių diskines rotorius. Priekyje tie diskai yra tokie dideli kaip picos dydžio – 16.5 colių (420 milimetrų) skersmens. Visi apskaičiavimai rodo, kad šio automobilio priekiniai rotoriai turi 20 procentų daugiau šepečių plotą ir 30 procentų daugiau šiluminės masės nei tie, kurie sumontuoti ant GT350.
Kainos, kuro ekonomijos duomenys ir, žinoma, galutiniai variklio išvesties skaičiai šiam supergyvatės Mustang dar nėra paskelbti, tačiau jis turėtų būti parduodamas šį rudenį.
Jei ieškote papildomo prieskonio savo vairavimo patirčiai, galbūt norėsite apsilankyti automobilių plovykloje. Plovykla kaina gali skirtis priklausomai nuo paslaugų, tačiau daugiau informacijos galite rasti čia: Plovykla kainos.
https://auto-rent.lt
https://4mycar.lt/2025/05/27/kia-niro-koncepcija-taiko-inovatyvia-jegos-pavara-europai/