https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas-vilnius/

Ar mažiau iš tiesų gali būti geriau? Vienmotoryje „2025 Polestar 3“ yra žymiai mažiau galios nei jau parduodamose dvimotorinėse versijose – 299 arklio galios palyginus su 489. Ji beveik 3 sekundėmis lėtesnė nuo 0 iki 60 mylių per valandą. Taip, tai tikrai nėra geriau, bet palaukite. Ilgo nuotolio vienmotoriais „Polestar 3“ taip pat turi žymiai paprastesnę (ir sudėtingumą mažinančią) pakabą – pasyviosios plieninės spyruoklės prieš aukščio reguliuojamą, keliomis režimais aktyvią oro pakabą dvimotoriui. Taip, tai taip pat skamba gana gerai, bet pasitikėkite manimi, aš einu kažkur su šia mintimi. Pradžiai, vienmotoriaus modelis kainuoja mažiau – konkrečiai 5900 JAV dolerių mažiau. Pagrindinės įrangos lygiai lieka tokie patys, taip kad jėgos agregato ir pakabos atnaujinimai sudaro visą šią kainą. Vienmotoriais taip pat turi tą pačią 111 kilovatvalandžių baterijos komplektaciją. Taigi, su mažiau elektronų per viena variklį važiuojančiame automobilyje, kuris sveria apie 400 svarų mažiau, nuotolis padidėja iki maksimalaus 350 mylių (priklauso nuo ratų) palyginus su 315. Tai tikrai geriau. Tačiau grįžkime prie tos pakabos. Sudėtinga oro pakaba, žinoma, turi savo privalumų, kaip ir dvimotoriaus priekinės ir galinės ašių sukimo momentą paskirstanti funkcija. Tačiau, kiek iš tikrųjų skiriasi? Ar sudėtingumas tikrai yra geriau? Ir net jei dvimotoriai yra greitesni, ar tai reiškia, kad vienmotoriai yra lėti? Pabandykime tai išsiaiškinti.

Apsilankykite mūsų antikoroziniame padengime Vilniuje Savanorių ir sužinokite daugiau apie šią paslaugą bei jos naudą jūsų transporto priemonei.

https://auto-rent.lt
https://mazasiskeliautojas.lt