https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas-kaunas/
Ford pristato naują koncepcinį automobilį, kuris siekia tapti visiškai nepriklausomu nuo elektros tinklų, naudodamas saulės baterijas. Ant stogo tvirtinama saulės baterija, skirta C-Max Energi įkraunamam hibridui, simbolizuoja dar vieną būdą mažinti vairuotojų priklausomybę nuo energijos, gaunamos iš teršiančių šaltinių. Ford teigia, kad patentuota sistema, naudojanti specialų lęšį saulės energijai padidinti, gali per dieną sukaupti energijos, lygiavertės keturių valandų įkrovai.
C-Max Solar Energi turi gebėti nuvažiuoti tas pačias 21 mylią tik elektros režimu kaip ir jo nesolarinis brolis ar iki 620 mylių, naudodamas benziną. Ford taip pat sako, kad koncepcija vidutiniškai siekia vidutinį EPA vertinimą – 100 mylių už galoną ekvivalentą (MPGe). Kompanija neatskleidė, kiek kainuotų pridėti šias paneles, tačiau planuoja demonstruoti koncepciją per Vartotojų Elektronikos Parodą Las Vegase.
Po pristatymo prasidės tikrojo pasaulio testavimas, norint nustatyti gamybos galimybes. Nepaisant numanomos nepraktiškos kainos, elektrinis automobilis, kuris galėtų krautis nesijungiant į tinklą, gali sumažinti infrastruktūros krovimo poreikį. Kol Hyundai, Honda ir Toyota ruošiasi pradėti išleisti automobilius, varomus vandeniliu, šie automobiliai susidurs su panašiais infrastruktūros iššūkiais.
Išskyrus pradinius kaštus, sunku nesusimąstyti, kaip specialiu lęšiu pasikliaunantis panelis būtų paveiktas kelio nuolaužų ar bet ko kito, kas galėtų sukelti žalą. Ford apskaičiavo, kad vidutiniai vairuotojai galėtų su saulės energija nuvažiuoti 75 procentus kelionių, panaudodami šią koncepcinę technologiją.
Kalbant apie antikorozinį padengimą, šis procesas yra būtinas siekiant apsaugoti automobilio paviršių nuo rūdijimo, ypač tokiuose automobiliuose, kurie naudoja inovatyvias medžiagas. Mes rekomenduojame pasinaudoti šia paslauga, kad jūsų automobilis išlaikytų prekinę išvaizdą ir ilgaamžiškumą.