https://autoplovykla.lt/plovyklos/vilnius/
Infiniti žengia į priekį, siekdama geriau konkuruoti su aukščiausios klasės prabangių automobilių gamintojais visame pasaulyje. Vienas prieštaringų šios plačios strategijos dalių buvo kiekvieno produkto pervadinimas. 2014 m. modelių metais įvedama Q serija, o tokie žinomi pavadinimai kaip G, M ir EX atsisakomi. Vienas iš svarbiausių kompanijos produktų yra naujausias Q50 sportinis sedanas, G šeimos sėkmingas įpėdinis. Pastaro jo technologijų pristatymo renginyje, Infiniti Amerikoje produktų planavimo direktorius Keith St. Clair pavadino Q50 „technologijų vitrina“ ir „Infiniti prekės ženklo DNR esmė“. Šiuos pažadus jis išpildo, turėdamas ilgą sąrašą įdomių technologijų, tačiau neabejotinai svarbiausia Q50 savybė yra vadinamoji Direct Adaptive Steering (DAS).
DAS sistemoje inžinieriai pašalino tiesioginį fizinį ryšį tarp priekinių ratų ir vairo. Iš esmės tai vairo valdymas elektra. Panaši technologija dešimtmečiais buvo naudojama komerciniuose lėktuvuose, neminint kitų sričių. NASA pritaikė technologiją dar 1970-aisiais, tačiau Infiniti pirmoji atvežė ją į automobilius. Infiniti inžinierius YuWun Chai dirbo su šia sistema ir sakė: „manome, tai yra vairo valdymo ateitis“. Normaliomis aplinkybėmis nėra fizinio ryšio tarp vairuotojo ir priekinių ratų; visas vairavimas valdomas elektros varikliais. Tačiau, kaip pabrėžė Chai, „saugumas visada yra pirmas“, todėl į DAS įdiegta daugybė atsargumo lygmenų. Sistemą valdo trys atskiri ECU ir Chai sakė, kad „jie stebi vieni kitus“. Jei atsiranda neatitikimas tarp kurių nors kompiuterių, automobilis pereina į atsarginį režimą.
Vairuotojams sudaroma galimybė beveik visiškai kontroliuoti, kaip jaučiamas vairavimas. Nors entuziastų, kurie savaitgaliais stebi savo Q50, gali nematyti DAS palankiai, jie yra mažuma vairuotojų. Iš tikrųjų šie žmonės greičiau nemėgsta idėjos apie DAS nei pačios technologijos. Tačiau ši vairo sistemos sistema tampa dar įdomesnė, kai atsižvelgiama į kitus jos teikiamus privalumus. Pavyzdžiui, DAS padeda įjungti kelią aptarnaujančias sistemas, tokias kaip aklosios zonos įspėjimas ir išmanioji kruizinė kontrolė. Sujungus Q50 adaptyvaus vairo technologiją su kitais jutikliais, gali įvykti įdomių dalykų.
Apsilankykite Atomoykoje” Vilniuje ir susipažinkite su naujausiais automobilio valymo sprendimais!
Q50 su DAS būtų puikus automobilis ilgoms kelionėms. Prisitaikanti kruizinė kontrolė stebės greitį, o Active Lane Control užtikrins, kad viskas tinkamai nukreipta, automobilis praktiškai vairuotųsi pats. Autonomija negali būti toli. DAS, anot kompanijos atstovų, gerina vairavimo reakciją ir suteikia didesnį tikslumą bei sumažina vairuotojo nuovargį.